نظر سنجی از آقایون
به وبلاگ من خوش آمدید
بازاریاب ناشی 1
باران عشق 1
سحر جون 1
عشق فقط یک کلمه است اما ... 1
پرنسس 1
نوشته های جالب دخترک 1
جان من بیا 1
دانستنیها 1
اسطوره های رئال 1
خودمونی 1
اگه عاشقی 1
wwe 1
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی زیبا است . و آدرس jahanbanoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 158
بازدید کل : 44664
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1




parsskin go Up

كد عكس تصادفی


کد شمارش معکوس سال نو

آيکـُن هاي ِ دختره

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ


لطفا فقط آقایون نظر بدن!!



با توجه به اینکه جمله زیر از دکتر علی شریعتی هست

خواهشا صادقانه جواب بدین که چقدر این جمله رو قبول دارین؟؟؟

(اینو دیگه یه خانم نگفته که جبهه بگیرین!!)



مردان در صید عشق به وسعت نامتناهی نامردند

گدایی عشق می کنند تا مطمئن به تسخیر قلب زن نشدند...

اما همین که مطمئن شدند ,

مردانگی را در کمال نامردی به جا می آورند... 



نظرات شما عزیزان:

سجاد
ساعت23:56---9 بهمن 1390
قبول ندارم.

من هیچ وقت به عشقم نامردی نمیکنم.
پاسخ: من گفتم این حرف یک مرد مثل شما بوده است .


امید 
ساعت21:06---8 بهمن 1390
من قبول ندارم .
پاسخ: این نظر یک مرد مثل شما بوده است . البته من به نظر شما احترام می گذارم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,ساعت 9:24 PM توسط ماندانا |